Concurs pentru ocuparea funcție de Sef Ocol – Ocolul Silvic Ciucaș RA Tărlungeni
Având în vedere prevederile art.2 din HCL 26/07.04.2025 coroborat cu art. 10, art. 11 alin 1), alin 2) din Regulamentul de Organizare și Funcționare a Regiei Autonome de interes local Ocolul Silvic, precum si art. art. 13 alin 2 din noul Cod Silvic – Legea nr. 331/2024,
Consiliului Local al Comunei Tărlungeni, județul Brașov cu sediul în Sat Tărlungeni, com. Tărlungeni judeţul Braşov, str. Zizinului nr. 2, organizează pentru întreprinderea publică aflată sub autoritatea sa respectiv Ocolul Silvic Ciucaș RA Tărlungeni:
Concurs pentru ocuparea funcție de Sef Ocol – Ocolul Silvic Ciucaș RA Tărlungeni, cu contract de mandat pe o perioadă de 5 ani.
1) Condiţii generale de participare:
- a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
- b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
- d) are capacitate deplină de exerciţiu;
- e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic pentru port-armă. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
- f) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului;
- g) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
- h) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- i) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
- j) nu a comis infracţiunile prevăzute la 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
2) Condiţii specifice :
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă:
Domeniul de studiu: Domeniul fundamental – Științe inginerești – Domeniul de licență: silvicultură și exploatări forestiere;
– studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul admnistrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă prevederilor art. 57 alin2) din Legea învățămăntului superior nr. 199/2023;
– experiență profesională în specialitate de minimum 5 ani;
– experiență de cel puțin 5 ani în administrarea sau managementul în domeniul de activitate al regiei și sau în activitatea de administrare a societății sau regiei autonome
3) Conţinutul dosarului de concurs și modalitatea de înscriere la concurs
Dosarul de concurs conţine, în mod obligatoriu:
- a) cerere de înscriere;
- b) curriculum vitae – model Europass
- c) copia cărţii de identitate;
- d) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
- e) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut ;
- f) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
- g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului pentru port armă ;
*h) cazierul judiciar;
- i) declaraţia pe propria răspundere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia ;
- j) declaraţia pe propria răspundere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i- a încetat contractual individual de muncă pentru motive disciplinare.
*Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii
corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
Modalitatea de înscriere la concurs
Dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail rusalarizare.tarlungeni@yahoo.com Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
NOTA!!! Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia în cazul promovării concursului.
- Calendarul de desfășurare a concursului constă în următoarele etape:
- Publicitate-anunt concurs: 09.04.2025 pe site-ul Primăriei Comunei Tărlungeni;
- Depunerea dosarelor : 09.04.2025 – 22.04.2025 inclusiv, interval orar 09.00- 15.00;
- Selecția dosarelor: 23.04.2025
– perioada de depunere contestație la selectie: în termen de cel mult 24 de ore de la data afișării rezultatului selecției dosarelor;
– perioada soluționare contestațiii la selecție: in termen de maximul 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor
- Proba scrisa în data de 25 aprilie 2025, ora 9.00, la sediul – Primăriei Comunei Tărlungeni, str. Zizinului nr. 2, sat Tărlungeni, Comuna Tărlungeni, jud. Brașov
- Afișare rezultat proba scrisă 25.04.2025, ora 13.00
– depunere contestație la proba scrisă: în termen de cel mult 24 de ore de la data afișării rezultatului probei;
– perioada soluționare contestațiii la proba scrisă: in termen de maximul 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor
- Afișare rezultat contestație proba scrisă 28.04.2025, ora 9.00
- Interviu – 28.04.2025, ora 12,00
- Afișare rezultat interviu -28.04.2024, ora 14,00
– depunere contestație la proba interviu: în termen de cel mult 24 de ore de la data afișării rezultatului probei;
– perioada soluționare contestațiii la proba interviu: in termen de maximul 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor
- Afișare rezultate finale 30.05.2025 ora 12.00.
Bibliografie/tematică pentru ocuparea postului vacant de conducere de Sef ocol – Ocolul Silvic CIUCAȘ RA Tărlungeni :
- Legea nr. 331/2024 privind Codul Silvic;
- Ordonanţa de urgență nr. 59 /2000 privind Statutul personalului silvic, aprobata prin Legea nr. 427/2001, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 56/2010 privind accesibilitata fondului forestier național, republicată;
- Hotărâre nr. 1.076 din 23 septembrie 2009 pentru aprobarea Regulamentului de pază a fondului forestier;
- Titlul VI și titlul VII din Legea nr. 367/2022 privind dialogul social, cu modificările și completările ulterioare.
- Titlul II, titlul III, titlul VII, titlul VIII, titlul IX, titlul XI din Legea nr. 53/2003 Codul muncii, republicat, cu modificările și completările ulterioare
Relații suplimentare se poate obţine de la avizierul instituţiei, pe site-ul Primăriei Comunei Tărlungeni, si la secretariatul comisiei de concurs din cadrul Compartimentului Resurse Umane-Salarizare al Primăriei Comunei Tărlungeni, telefon :0760238385, 0268365714, fax 0268-365072
email: rusalarizare.tarlungeni@yahoo.com , secretariatul comisiei de concurs fiind asigurat de catre d.na insp. Katalin CSIKI.
23.04.2025
23.04.2025
25.04.2025
28.04.2025
30.04.2025